Ďalšia nezmyselná diskvalifikácia v podaní UCI

Richard Carapaz víťazí v 3. etape Okolo Poľska 2020

zdroj: twitter.com/TeamINEOS/

Tvrdosť nových UCI pravidiel pocítil ďalší jazdec. Tentokrát to je Richard Carapaz (INS), trest dostal za nepovolenú jazdu na bicykli. Previnil sa voči pravidlu 1.3.008 o takzvanom “supertucku”. Z videa, ktoré sa objavilo na sociálnej sieti Twitter však vidno, že Carapaz sa zadkom dotýka špičky sedla.

Ekvádorčan dnes zaútočil 23 kilometrov pred cieľom, keď využil skvelú prácu Ineosu, ktorý rotrzhal skupinu favoritov. V snahe získať každú sekundu použil hybridný supertuck, keď neležal úplne na ráme bicykla. Komisári z UCI mali zjavne na tento zjazd iný názor a po pretekoch si Richard Carapaz (INS) pri svojom mene našiel nepopulárnu skratku DQS (diskvalifikovaný).

Inkriminovaný incident




  

Mohlo by vás zaujímať

Pridaj komentár